דודי זלץ: "דגל התורה לא תהיה גלגל חמישי בביתר"

    יעקב גפן No Comments on דודי זלץ: "דגל התורה לא תהיה גלגל חמישי בביתר"

    יו"ר דגל התורה הטרי ב'ביתר עלית' התראיין ל'מהדורה המרכזית'. "המטרה שלי בבחירות הקרובות להביא 4 מנדטים למועצה" ועל הסולחה "הרב רביץ אדם נאצל חשוב לו השלום"

    יו"ר דגל בביתר. דודי זלץ צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היו"ר הטרי של דגל התורה-ביתר עילית, דודי זלץ התראיין היום (שלישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן. זלץ שוחח על הבחירות הקרובות בביתר והמטרות, על השינוי בדגל ביחס לעיר ביתר והסולחה המתוקשרת עם רביץ.

    המטרה של זלץ בבחירות היא 4 מנדטים: "בקדנציה האחרונה היו לנו שני חברי מועצה, אבל זה לא משקף את כוחנו האמיתי. הכוח האמיתי שלנו בביתר הוא לפחות ארבעה מנדטים ולפי מה שראינו אתמול נביא את זה בעזרת ה'".

    על המגעים עם רובינשטיין – רצינו אחדות: "בביתר ברוך ה' המחלוקת עוד לא הגיעה ואנחנו מקווים שהיא גם לא תיכנס לפה. פנינו לראש העיר בבקשה להקים רשימה מאוחדת עם אגודת ישראל וש"ס והוא סירב מסיבותיו שלו. אז אנחנו רצים בנפרד אבל ההתמודדות היא נקיה, בלי מחלוקת".

    על ההפרדה בין ביתר לשאר הארץ: "דגל התורה רוצה מקום משמעותי בהנהגת העיר. ביתר עד היום היתה אי נקי, מכל הדברים האלו ומקווים שראש העיר יתעשת וימשיך לשמור עליה כך – בלי אינטרסים מערים אחרות. אנחנו רוצים להיות שותפים אמיתיים של ראש העיר, אבל לא להיות גלגל חמישי".

    על הסולחה המתוקשרת עם רביץ: "בפריימריז בדרך כלל אחד הצדדים יוצא לא מרוצה, וזה מה שקרה פה. מאז הקמת ביתר עילית העניינים פה מתנהלים בפריימריז. בימים האחרונים ישבתי יחד עם רביץ ואפשר לומר שהתפייסנו".

    עוד על היחסים עם קודמו בתפקיד: "אני חייב לומר לך שהתפעלתי, הרב רביץ הוא אדם נאצל, היה חשוב לו השלום והוא עשה הכל בשביל זה. הוא גם פועל בכל המרץ, עם מצביעים בחוגי בית, למען הצלחת הרשימה".



    0 תגובות